środa, 22 października 2014

Design Day w Off Marinie

Emocje już trochę opadły po ostatniej niedzieli, kiedy to tu, u nas, w Szczecinie, odbył się pierwszy Design Day w miejscu pod nazwą  OFF Marina - więcej o tym niesamowitej "przystani" możecie przeczytać tutaj klik. Jestem pod ogromnym wrażeniem całej imprezy! Z całego serca chciałabym wyrazić swój podziw i podziękowania za tak mega profesjonalne przygotowanie całego przedsięwzięcia. Wszystko było przemyślane i dopięte na ten ostatni przysłowiowy guzik. Atmosfera był niepowtarzalna. Dopisało wszystko - pogoda, ludzie, muzyka i jedzenie :) Jestem też dumna, że w moim regionie i w moim mieście jest tyle niesamowitych i uzdolnionych ludzi, którzy wytwarzają/wymyślają wyjątkowe rzeczy. I te tłumy ludzi! Liczba odwiedzających Design Day przerosła moje najśmielsze wyobrażenia. To było fantastyczne doświadczenie. Dziękuję też wszystkim gościom odwiedzającym moje stoisko :) I tym, którzy chwilę porozmawiali, umilając mi czas, i tych którzy chociaż uśmiechnęli się na widok włochatkowych stworów, i tym, którzy zdecydowali się parę z nich przygarnąć i wziąć do domów. I dziękuję współwystawcom, moim sąsiadom - Janinie, Miejskiemu Ulowi, Kavalkom, Abrasiv, Sweetcraft, Marcie, Joli i Agnieszce.

Dobra, koniec tej litanii. Było super! Jeszcze raz dziękuję! I poproszę o więcej ;)
Poniżej trochę zdjęć mojego stoiska oraz linki do stron z lepszymi zdjęciami, bo ja w tych emocjach nie ogarnęłam niestety innych stoisk.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz