piątek, 19 września 2014

Sukienka na lato

Długo mnie tu nie było (za długo), ale to nie znaczy, że próżnowałam przez ten czas. Powstało trochę rzeczy i projektów, które sukcesywnie będę przedstawiać w następnych postach. Na pierwszy rzut idzie sukienka, którą uszyłam spontanicznie na dwa dni przed wyjazdem na urlop do Grecji. Korzystałam z tego tutka i wykroju na bluzkę, której dół przedłużyłam do kolan. Z przodu jest tunel z tasiemkami, z tyłu od spodu wszyta gumka. Jedynym mankamentem tej sukienki jest to, że materiał nie jest naturalny. Nie wiem, co to za szmatka, kupiłam go okazyjnie od innej  internautki. Na bardzo upalne dni sukienka się niestety nie sprawdza, ale na aktualną pogodę - w sam raz :)

I'm presenting you a dress that I've lately sewed for my greek holidays. It's very comfy and I like it so much, but unfortunately the material is not cotton or anything natural, so it's better not to wear it during a very hot day ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz